A szállítás díjak a következők:
Ingyenes kiszállítás 20000 Ft felett.
Házhozszállítás díjai:
GLS
2 kg alatt alatt 2000 Ft
2-10 kg között 3000 Ft
10-40 kg között 4000 Ft
Packeta
2 kg alatt alatt 2000 Ft
2-10 kg között 3000 Ft
Csomagpont vagy csomagautomata díjai:
Foxpost – 1500Ft
Packeta – 1500Ft
Amenyiben a megrendelt termékek terjedelme, vagy tömege meghaladja az egy csomagba küldhető engedélyezett mennyiséget, a csomagokat több csomagban küldjük ki az ügyfél részére. Ilyenkor a szállítási költségek csomagonként fizetendők.
A kiszállítás az alábbi módokon lehetséges:
- házhoz szállítás futárszolgálattal (Packeta, GLS)
- csomagpontra történő kiszállítás (Packeta, Foxpost)
A szállítási idő alap esetben 1-3 munkanap, természetesen igyekszünk ettől is gyorsabban teljesíteni a megrendeléseket.
Kávégépek esetén a szállítási idő 3-7 munkanap.
Bizonyos esetekben ezek a szállítási idő meghosszabodhatnak. A Black Friday akciós időszakban, valamint a karácsonyi időszakban a túlterhelt futárszolgálatok miatt ez 1-5 munkanap is lehet.
Ezen időszakban leadott rendelésénél kérjük ezt vegye figyelembe.
Fizetési lehetőségek:
- utánvét - (készpénzes vagy bankkártyás fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a GLS, vagy a Packeta futárszolgálat munkatársának)
- Simple Pay fizetés - (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos Simple Pay rendszeren keresztül)
- készpénz - (ügyfélszolgálatunkon egy előre egyeztetett időpontban)
- bankkártya - (valamennyi képviselőnknél és a személyes átvételre megjelölt helyszíneken is tud helyben bankkártyával -PayPass is -fizetni)
Ha átvételkor azt tapasztalja, hogy a csomag sérült (szakadt, nagymértékben nyomódott stb...) és feltehetően a beltartalom is, kérje a kiszállító cég munkatársát, hogy ezt jegyzőkönyben rögzítse. A futárszolgálat képviselőjének ezt kötelessége megtenni, amenyiben ezt megtagadja kérjük keresse fel a futárszolgálat ügyfélszolgálatát. Ebben az esetben tagadja meg a csomag átvételét.
Sajnos a mai futárszolgálatok sem tökéletesek. Néha előfordul, hogy egy egy csomagot “elhagynak”, vagy megsérűl szállítás közben.
Ebben az esetben ezt sajnos a feladó felé csak nagyon későn jelzik, így sokszor a vásárló hamarabb tud erről, mint mi.
Minden csomag nyomkövető kódját megküldjük a feladáskor a vásárló részére, ezért arra kérünk mindenkit, ha azt tapasztalja, hogy a csomagja indokolatlanul hosszabb ideig nem érkezik meg, vegye fel a kapcsolatot a futárszolgálat ügyfélszolgálatával, ahol a csomag beazonosítása után igyekeznek megoldani a problémát.
Amennyiben a csomagfeladáshoz szükséges adatokat helyesen adta meg, úgy csomagját a futárszolgálat 2 alkalommal kisérli meg kézbesíteni. A második sikertelen alkalom után a csomag visszaküldésre kerül hozzánk.
A csomagok feldolgozása és az ezzel kapcsolatos információk:
1, megrendelés rögzítve a rendszerben – email értesítés a vásárlónak
2, csomag feldolgozása – email értesítés a vásárlónak
3, csomag átadása a futárszolgálat képviselőjének – email értesítés a vásárlónak, nyomkövető adatok megküldése
4, csomag beszállítása a futárszolgálat központjába
5, csomag szortírozása, megfelelő gerincjáratra helyezése – feladás napján
6, csomag megérkezése az illetékes területi depóba – feladást követő munkanapon
7, csomag kiszállítása a címzetthez, vagy a csomagpontra – vásárló emailben, vagy smsben értesítve futárszolgálat által
Vásárlási feltételek
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
Minden esetben elektronikus számlát állítunk ki a webshopban leadott rendeléskről. Az elektronikus számlát nem szükséges kinyomtatni, minden esetben elektronikus aláírással és dátumbélyegzővel van ellátva, azt elektronikus úton kell a hatályos jogszabályoknak megfelelően megőrizni és a könyvelésben elhelyezni. A vásárló a vásárlási folyamat befejezésével elfogadja, hogy számára elektronikus számla (e-számla) kerül kiállításra!
Figyelem!
2020.07.01-jét követően kérjük fordítsanak KIEMELT FIGYELMET arra, hogy az automatizált számlázási folyamatnak köszönhetően nincs mód arra, hogy a vásárló által megadott adatok alapján elkészült elektronikus számlát utólag módosítsuk, azt a rendszer automatikusan kiállítja és elküldi a vásárlónak a pénztár folyamat során megadott adatok alapján!
Amennyiben Ön belföldi adóalanynak minősül (adószámmal rendelkező vállalkozás, nonprofit szervezet, önkormányzat, EGYÉNI VÁLLALKOZÓ, stb.), akkor kérjük válassza a cégként vásárolok opciót, hogy a számla helyes adattartalommal készüljön el. Csak ebben az esetben tűnteti fel a számlázó a számlán a vásárló adószámát és küldi be a NAV Online rendszerébe a számla adatait, ami feltétele a számla elhelyezésének a vásárló könyvelésében!
Utólag csak a számla sztronózása után tudunk új bizonylatot kiállítani (Önnek minden elkészült bizonylatot ugyan úgy el kell majd helyeznie a könyvelésében!) és új számlát kiállítani a helyes adattartalommal.
A helytelen adattartalommal kitöltött (ha nem használja a cégként vásárolok lehetőséget és nem adja meg az adószámát az is annak minősül) számla sztornózásának és az új számla elkészítésének adminisztrációs díja bruttó 1.000 Ft / számla.
Az adminisztrációs díj automatikusan feltűntetésre kerül a helyes adattartalommal kiállított számlán, esetleges elengedése méltányossági alapon kérhető.
Kérjük kiemelten figyeljenek rá, hogy a számlázáshoz szükséges adatokat pontosan adják meg (vállalkozás neve, címe, adószáma helyes formátumban 12345678-1-12), mert a számlázó program összeveti az adatokat a központi nyilvántartásban tárolt adatokkal és ha nem egyeznek meg, akkor nem készíti el a bizonylatot!
Ilyen eset például, ha az adószámot egyben, kötőjelek nélkül adják meg!
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:
Házhozszállítás (GLS, vagy Packeta futárszolgálattal)
Budapest területén házhoz szállítás saját képviselőink által
személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (előre egyeztetett időpontban)
személyes átvétel átadóponton
Foxpost csomagautomata
Házhozszállítás Szlovákia területén (GLS futárszolgálattal)
Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:
utánvét - (készpénzes vagy bankkártyás fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a GLS, vagy a DPD futárszolgálat munkatársának)
Simple Pay fizetés - (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos Simple Pay rendszeren keresztül)
készpénz - (ügyfélszolgálatunkon egy előre egyeztetett időpontban)
bankkártya - (valamennyi képviselőnknél és a személyes átvételre megjelölt helyszíneken is tud helyben bankkártyával -PayPass is -fizetni)
Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Az adományként vásárolt termékek tulajdonjogáról a vásárló a MEGRENDELEM gomb megnyomásával automatikusan lemond, azokat külön adománylevél nélkül az X-Presso Coffee Kft. által kijelölt egészségügyi intézményeknek (KIFEJEZETTEN NEM PROFITORIENTÁLT SZERVEZETNEK!) adományozza. Jelen feltétel elfogadása helyettesíti az adományozó és az adományozott között kötendő adománylevelet.
Adózási és jogi információ vállalkozások részére:
Nem vagyunk közhasznú szervezet és azt sem tudjuk garantálni, hogy az adományként vásárolt kávék közhasznú szervezetekhez kerülnek majd. A hatályos jogszabályok szerint előírt szabályos számlát állítunk ki a vásárlásról, amelyet a hétköznapi előírások szerint lehet a könyvelésben elhelyezni.
Kérjük céges vásárlás előtt feltétlenül egyeztessen könyvelőjével!
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására
A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.