Garancia Infó
Garanciális ügyintézéshez kérjük írjon emailt a info@ekave.hu email címre.
Az emailben mindenképpen írja meg:
- megrendelése számát
- írja le a tapasztalt hibát, a lehető legrészletesebben
- készítsen a hibáról fényképet, vagy videót
Az emailes egyeztetés után a terméket vissza kell küldenie a szervizközpontunkba. A sérülten érkezett termék esetében a szállítási költséget átválaljuk. Minden egyéb esetben ezek a költségek a vevőt terhelik. Visszaküldés lehetséges postai csomagként, vagy kérésre futárt küldünk a termékért.
Új vendéglátó ipari (karos) kávéfőzőkre egyedülálló módon 5 év teljes körű garanciát vállalunk amennyiben a készülékre havi karbantartási szerződést köt velünk. A garancia ebben az esetben a felhasználó hibájából történt meghibásodáson kívül mindenre kiterjed, tehát még a vízkövesedésből adódó meghibásodások javításához szükséges munkák elvégzése és alkatrészek cseréje is garanciális ügyintézés keretén belül történik TELJESEN INGYENESEN.
Ezen géptípusra 1 év garanciát vállalunk.
Garanciális ügyintézés esetén, az emailes egyeztetést követően, bizonyos esetekben szükséges a kifogásolt termék/termékek szerviz központba történő beszállítása.
Minden olyan reklamációnál, ahol a termék eleve hibásan (dead on arrive) érkezett meg a beszállítás költéségét átvállaljuk.
Minden egyébb esetekben ez a költség a fogyasztót terheli. A szállítási költség a javított, vagy cserélt termék visszaszállításakor fizetendő.